april 2017 • Voetbalnieuws
Update: Feyenoord presenteert gloednieuw shirt
Het contract met Opel, dat sinds 2013 de hoofdsponsor was van de Rotterdammers, liep na dit seizoen af.
‘Morgen (vrijdag) zullen de directies van beide partijen tijdens een persconferentie meer informatie geven over de samenwerking en laten we zien op welke wijze het logo van Qurrent volgend seizoen op de borst van het Feyenoord-shirt staat’, meldt Feyenoord op de clubwebsite.
Update 7 april, 15.05 uur:
Feyenoord heeft vrijdag de nieuwe hoofdpartner gepresenteerd. Groene energieleverancier Qurrent prijkt de komende vier jaar op het shirt van de Rotterdammers.
“Het financiële aspect is natuurlijk belangrijk. Het is een fantastische overeenkomst, misschien wel de beste can de club”, liet commercieel directeur Wim Koevermans weten aan RTV Rijnmond. Feyenoord kiest bewust voor de benaming van hoofdpartner en niet hoofdsponsor.
“We hebben het liever over een partnerschap in plaats van een sponsorschap. Dat betekent dat je echt samenwerkt”, aldus Koevermans. Het logo van Qurrent vervangt Opel op het shirt van de Rotterdammers en ook die verandering werd vandaag gepresenteerd door de club.
Giovanni van Bronckhorst met de onthulling van ons shirt met het logo van nieuwe hoofdpartner Qurrent!#Feyenoord pic.twitter.com/Pft47z61UQ
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) April 7, 2017
🎥 | Zo staat het logo van @Qurrent de komende vier jaar op ons mooie shirt! 🔴⚪️#Feyenoord pic.twitter.com/s1gziv05do
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) April 7, 2017